Nermin2710 Merhabalar bebeğim 1.5 yaşında dün akşam üzeri 5 gibi bezini değiştirdim gece baktım şuan baktım (saat 11.20) hala çiş yapmamış ve o kadar da birşeyler yedi su içti bu normal mi ?
Neraops Nermin2710 bezini aç tuvalet e götür sizde yapın size bakarak oda belki yapar bazen eğitim için cocuklar kendilerini ifade eder