Günaydın arkadaşlar oğlum 11 aylik.1 yaş kontrolü olması gerekli mi kan alımı falan. Ben hakkaride yim buradakiler acemi. 9 aylıkken hasta olmuştu serum takılması gerekliydi,onun damarları kolay bulunmuyor ince ve oynak dediğim halde çocuk hemşiresi çağırmadan inatla kendileri uğraştılar oğlum delik deşik oldu ağlamaktan morardı bayılacak sandım. 2 saat uğraştılar bulamayınca çocuk hemşiresi çağırdılar. Şimdi aynı şeyler olacak diye korkuyorum