Kızlar biliyorsunuz ki kyk ödemeleri faizi sıfırladı benim 10 bindi aldığım para, 16bin oldu faizle. Tamda Temmuz ayında ödemelerim başlıyordu ve sistem 16binden yani faizli paradan hesaplıyor ama sonuçta faiz silindi neden boşuna eski fiyattan ödeme yapayım diye düşünüyorum şuan 700-700-700 3 taksitim birikti ama faiz sıfırlandığı için asıl borcum 400-400-400 kykyı arıyorum faizli paradan ödeyin diyorlar sistem daha açılmadı diyorlar siz napıyorsunuz ödemezsen bile gecikme faizi ödemek zorundasın diyorlar gecikme faizi 900 TL’yi geçermi???