2prenses1anne Sis bende bilmiyorum burada bekliyim benim küçük kızım da çok iştahsızda yesin diye 40 takla atıyorum vallahi
Baakpnr- Sis karadut özü alıyoruz doğal yapan bir tanıdıktan kızıma 2 günde 1 bi tatlı kaşığı veriyorm ama ben iştah için degıl faydalı diye
Pol34 Sis burda duyup aldım ama fayda olarak bir fark göremedim. Besleyici olsun diye arada katıyorum bir şeylere
TOSPAMMM17 Sis iştah açmadı ama kansızlığına çok iyi geldi 2 ayda çok güzel topladı be hala kullanmaya devam ediyorum
Bsra_44_ İştah için hiç faydası olmadı maalesef ben bayadır kullanıyorum suyla karıştırıp kahvaltı da meyve suyu olarak veriyorm tadını çok seviyor