Yenigelinnn 4 ay bu sorunla uğraşmış birisi olarak değerleriniz de aşırı bir yükseklik yok şükür biz 1600 leri görmüştük çünkü, bebeginiz hasta sanırım ve bu değerler viral enfeksiyonla hemen yükselebiliyor aynı şekilde ilaçlar bitki çayları vs hepsi tetikliyor bu dönem de mümkün oldukça bunlara dikkat edin genelde iyileştikten 3 hafta sonra kan almayı önerirler yani normal değer aralıklarını görene kadar takip edilir bebeginiz, geçmiş olsun