Merhaba herkese,6 aylık bebeğim. 35 hafta 2400 46 cm doğdu,çok şükür sağlıklı🙏🏻 Gövdesine göre bacak boyumuz kısa,son zamanda herkesten çevrem olsun dışarıdaki insanlar olsun,nekadar minik minyon bacak boyu çok kısa,önlüğü boyu kadar vs gibi terimler yakıştırmalar duyuyorum ve bir anne olarak okadar can sıkıcı ki,Allah bu sekılde yaratmıs saglıklı demekten ben yoruldum, bu durumu ufakken yaşayıp ilerleyen zamanlarda gelişimiyle ilgili sıkıntı vs yaşayan annelerimiz varsa benimle paylaşabilir mi? Teşekkür ederim şimdiden,herkese biraz vicdan ve empati duygusu diliyorum buarada🌸😬💗