Arkadaşlar ben burda yeniyim ve tecrübelerinize ihtiyacım var. Bebeğim 4 ay 10günlük neredeyse hiç emmiyor, sütümde hiç yok, sadece mama yiyiyor, sizce ek gıdaya başlayayım mı? Doktora gidicem tabi ama sizinde fikirlerinizi almak istiyorum, özellikle ek gıdaya erken başlayanlarınız varsa yarfımcı olabilir mi? Nasıl yapayım.