Nurcan_3480 valla ben tamamen geçiren hiçbir şey bilmiyorum denilenler hrp denedim sadece rahatlatıyor ilk kızımda aylarca oldum sürekli şişti göğsüm ucu yoktu yarıldı kanıyordu emmiyordu kızım ne süt kesildi ne kızım emdi çektim çekebildiğim kadar bu defa da oldum yine çok uzun sürmedi çok şükür 1 hafta falan anca antibiyotik kullandım kadın doğuma gittim o da biraz sağdı çok şişmiş falan dedi bende duşa girince kafamı eğdim yere haliyle göğüste sarktı sağdım sağabildiğim kadar akıyordu o şekil eğilince en çok öyle rahatladım iyice bastırmanız lazım sağarken limon sıkar gibi düşünün maalesef doktor da öyle yaptı ağrıdı bağırdım ama dayanman lazım dedi çok geçmiş olsun