Kızlar bebeğim 10 aylık, asla su içiremiyorum günde 4-5 yudum içse şükür diyorum. Alıştırma bardağı, pipetli bardak vs denedim başta bardaktan içiyordu onu istemiyor artık, sonra şişeden içti biraz şimdi şişenin kapağıyla oynamak istediği için içmiyor kapağı eline verince şişenin kapağını kapatmaya çalışıyor yine içmiyor kapağı saklasam yine olmuyor. Bir iki gündür kupa bardakla içmek istiyordu onun da içine elini sokmaya çalışıyor yok yani içiremiyorum, tavsiyeniz var mı bu konuda ?