tosbikannesiiiiiii Kızlar boğmakları kıpkırmızı olmuş ve acıyor galiba geçmesi için önerileriniz var mı?
tarcinnn tosbikannesiiiiiii artık pişik olduysa zeytinyağı sürün. Ben öncesinde gün aşırı bepanthol sürüyorum oraya da. Gün aşırı tıkıyorum 1 gün yağlıyorum 1 gün bepanthol sürüyorum yani kırmızılık sürekli bitişik olduğundan da olabilir.
Tiffany tosbikannesiiiiiii yağı sürün boğazının altı cıplak kalmasın ki teni sürtündükçe daha cok acır canı.kac aylık bilmiyorum ama cok hareketli değilse boğazının altına mendilde koyabılırsınız teni tenine temas etmesin diye
Woman35 Pişik kremi sür canım sudocrem gibi yapısı kalın olan pişik kremlerinden kullanıyosan ince sür cildi nefes alsın bi de kuru tut sürekli salyası akıyosa ıslanmaktan olmuştur 😊🥰
tosbikannesiiiiiii Woman35 bepanthol kullanıyorum sürdüm 1 kaç gün ama geçmdi olabildiğince kuru da tutuyorum aslında nasıl oldu şaştım kaldım
Woman35 tosbikannesiiiiiii bepanthol aslında çok etkili bi krem başka pişik kremi deneyebilirsin sıcaktan da olabiliyo