Zeynep213 Kızım 23 aylık sürekli ağlıyor gerçekten çok yoruldum artık beynim kaldırmıyor hatyattn bezdim başka bu durumda olan var mı acaba 2 yaş sendromu demeyin bir buçuk yaşına girmeden beridir böyle hast. Götürdüm bişey çıkmadı
NurY Zeynep213 sinir sistemi gelişiyor ondan olabilir yapamadığı ifade edemediği her şey için ağlıyordur 🙏
Mirac_21032019 Zeynep213 21 ayligiz bu ara benim kizimda oyle.Hatta az once bi kriz atlattik yerden yere atti kendini.Ustunu cikardim diye giydirdim bu seferde giymiycem diye kriz yasadik.Cok normal bi surec bu 3.5 yasindada oglum var metak etme gecici bi surec.Bu arada 2 yas sendromu 1.5 yasindan sonra baslar.
AyazMerve Zeynep213 Benim oğlum da 22 aylık oldu aynen böyle , her şeye ağlıyor sürekli memnuniyetsiz. Umarım çabuk geçer bu zamanlar 🤍
Zeynep213 Mirac_21032019 kızım da oyle kendini havadan yerlere atıyor başı yere vvuruyor saçlarını çekiyor artık çok çaresiz hissediyorum konuşamıyor da sadece birkaç kelime
Bernag Aiy bizde aynıyız valla giydir ağlar giydirme ağlar yedir ağlar yedirme ağlar herşeye ağlıyor maşallah 😀 E be kızım diyorum ağla bakalım ne olacak. Oturduk ailecek ağlamasını izliyoruz. Hunilere yeniden sekam verdik 😀
Zeynep213 Bernag evet ya öyle ben de duymaya çalışıyorum ilgilenince daha çok ağlıyor çünkü ama aglmasi da çok uzun sürüyor mu sizinki