Emel16 Merhaba kızlar 2.5-3 aylık bebişleriniz neler yapıyor? Benim 2 ay 20 günlük yüzüstü yattığında kafayı kaldırıyor, konuşunca gülüyo ama henüz çok ses çıkarmıyor ya da kahkaha atmıyor, sizde nedir durumlar?
Semrakrhn38 Emel16 2 ay 27 gunluk benim kizimda ayni kahkaha atmaya ne zman baslicak.merak ediyorm sadece gulumsuyor ayni yuz ustu yatirinca kafasini kaldiriyor
Freud Emel16 2 ay 14 günlük. Kafayı kaldırıyor ve dik tutabiliyor daha uzun süre. Göz teması ve göz takibi çok tatlış😊 aguluyor fakat ağzı açık dinliyor ve dudaklara bakıyor daha çok. Dönencesini seviyor onu izliyor onunla konuşuyor. Gece uykusu daha düzenli artık gece 4saat kesintisiz uyuyor. Gündüz uykusu çok kısa süreli. Banyoyu seviyor ama giyinirken ağlıyor. Gazla başımız dertte emerken bile bırakıp yaygarayı basıyor. Elini yumruk yapıp hepsini ağzına sokmaya çalışıyor ve çok salyası akıyor. Genelde ağlıyor ya da kucakta gezmek istiyor. Bir de babasıyla pek güzel anlaşıyorlar. 🥰
Emine12y Emel16 gülüyor,takip ediyor gözleriyle,kafayı çoktan dikebiliyordu,sesler çıkartıyor agulu,ama bizim ki göbek üstü yatmaktan hiç hoşlanmıyor nasıl alıştırcam bilmiyorum.avizeleri çok seviyor bir de:)
Mariam Emel16 bizde sn buyuk şey tukmuk yapip akması 😂 günde kaç kere kıyafet önlük deisiyiruz sayamiyorum bile
Brnmrv 2ay 22 günlük kız bebeğim yüzüstü durduğunda başını kaldırmaya çalışıyor konuşunca gülümsüyor agulama ses çıkarmaya başladı bazen susmuyor 😊nesneyi kisa sure takip ediyor göz kontagi kurabiliyor
Emel16 Bu arada inanılmaz elini emiyor ağzına götüremeyince kızıyor birde çok tükürük oluyor sizde de var mı
Emine12y Emel16 aynen diş çıkarıyor diye endişelendim aç mıdır ya acaba emziriyorumda ben endişe diyorum parmagı hop agıza
Mervenur48 Bugun 3.aya girdik uyku yok 2 gundur.artik gozleri daha iyi goruyor galiba bizi iyice takip ediyor guluyor cigrinarak guluyor :) elleri hep agizda yunruk yiyor🙂
Emel16 Freud kız demi:)) benim kızımda babasıyla güzel anlaşıyor sanki sohbet ediyor:) birimde başını uzun tutabiliyor yüzüstündeykem ama ayakta dururken henüz uzun tutmuyor, dönencesini pek sevemedi kızım ama oyun halısını sevdi
Freud Emel16 evet kızz 🥰 oyun halısının markası ne ben de erken diye düşünmüştüm şimdi heveslendim öyle deyince 😁
Ilknrerva98 Bizimde salyamız çok artmaya başladı artık bluzlari hep ıslanıyor sağa sola dönebiliyor sürekli konuşuyorum muzikler soyluyorum dinlemeyi gülmeyi seviyor artık beni ve babasını taniyor bizi görür görmez gülüyor oyuncaklarını tutup ağzına götürebiliyor 😊🐝
Emel16 Freud fisher price delüks piyanolu canım, bende erken mi diye düşünüyordum ama çöl heveslendim aldım iyi ki almışım sevdi çok şükür:):))
Emel16 Emine12y bizimki de seviyor yüzüstünü sevdiği oyuncak varda onu gösterip deneyebilirsiniz canım bence
Emel16 Emine12y bende açayım aç mı diye düşünüyorum ama yeni yediğinde de yapıyor tokken yanı normalim acaba bizim ki bayağıdır emiyordu şu iki üç gündür öyle emiyor ki kendinden geçiyor nerdeyse:)