Merhaba 🌸 Doğum yapalı 1 yıl oldu son 1-2 aydır kanama çok az dün adet oldum sadece 2 ped değiştirdim kan rengi açık ve sümüksü akıntı gibi geliyor çok tuhafıma gitti böyle bir şey yaşayıp doktora giden var mı? Bende randevu aldım ama sormak istedim 🤷🏻♀️