1 ay içinde yaklaşık 4 kere falan oldu gece uyanıp kolumu hiç bi şekilde hareket ettiremiyorum sağ kolum acı uyuşma falan değil kolum iptal diğer elimle kolumu arkaya düşmüş oluyor sırtıma doğru onu alıyorum ordan lap diye bu tarafa düşüyor tuttuğumu bile hissetmiyorum sonra geçiyor yavaştan ama korkutucu oluyor orası felçli gibi hani üstüne yatma yok yan yatıyorken boşta üstte kalan kolum arkaya düşmüş oluyor karıncalanma olsa acı olsa anlicam ama sıfır his uyandıktan sonra uzun sürmüyor açılıp kalkmıyorum uyku arasında yine olmuş diyorum düzeliyor uyuyorum sonra sık olmaya başladı size de oluyor mu neden olur bilen varmı