tazeannecikk2605 cnım çok iyi anlıyorum seni öncelikle meme uyku ilişkisi kesmen lazım uykudan 10 15 dk önce emzir tamamen doysun emebildiği kadar emzir yani. Sonra uyut başta meme istediği için ağlaybilir ama emiyorsa emzik ver emmiyorsa bol bol sarıl. Acıktığı için uyanmıyor uyku döngüsünü atlatamadığı için uyanıyor. Sonra şuan 3 saat kadar sonra acıkır 8 de emdiyse 11 de emzir arada uyandıklarında hep emzirmeden uykuya döndür fazla tok olmakta rahatsız eder uykusu bölünür . Birde şuan doğması gereken tarihe göre atak döneminde mi ? Öyle ise kesinlikle uyabıdığında kaldırma 1 saat sürse bile uyutmaya çalış çünkü 4 ay atağında uyku bozuklukları kalıcı oluyor. Uyandığında uyut 2 3 haftaya artık uyanmaması gerektiğini anlaycktır. Kaldırırsan alışkanlık haline getirir devamlı kalkar