Size tavsiyem ya yoğurt ile başlamanız ya da sebzelerle. Ben sebze ile başladım. Patates kabak ve havuç. Her birini üç gün denedim. Alerji yapacak mı diye. Alerji riski düşük besinler zaten. Bu arada buharda pişirip cam rende ile ezdim. İçerisine bir çay kaşığı zeytinyağı attım. İlk gün bir çay kaşığı, 2. Gün bir tatlı kaşığı, 3. Gün yemek kaşığı tattırdım. Yavaş yavaş ilerlemek daha iyi oluyor. Henüz midesi bağırsakları gelişmediği için… zeytinyağının da asit oranı 0.3-0.4 olmalı bu arada. İlhan sarı marka zeytinyağı aldım ben. Daha sonra meyvelere geçtim. Mevsime uygun olarak önce 3 gün armut, 3 gün elma, 3 gün de şeftali denedim. Sonra yoğurt verdim 3 gün. Bu arada yapılan yoğurtlar maksimum 3 gün verilmeliymiş. Yani çok yapıp uzun süre vermeyin. Yoğurt için de cam şişe pastörize günlük süt aldım. Activia probiyotik yoğurt ile mayalayabilirsiniz. Şuan biz de semiz otu tadımındayız. Sonrasında muz vereceğim sonrasında avakado. Yani böyle tadımlarla geçiyor en az 1 ay