Balcicek1 Yanlış anlamayın ama neden çocuğunuzun doğum gününde magnet veya başka tür hediyelik vs dağıtma gereki duyuyorsunuz ? Baskalarin buzdolabında veya evinde felanca 1 yaşına girdi felancanin disi çıktı yok onun nikahı bunun düğünü vs diye bir hediyelik bana çok saçma geliyor doğrusu verilen hediyeleride çoğu zaman atıyorum. Boş yere masraf edilmiş gibi geliyor bana. Yerinizde olsam onun yerine bebeğiniz için daha faydalı sağlıklı bir ihtiyacını alırdım. İhtiyacınız yok ise de ihtiyacı olan birine bu tutarda bebeğiniz adına sadaka gibi bir yardım yapardım. Tabiki şahsi fikrim bu yönde karar sizin :)