Drkn Gmzeabduygzefe ben çok memnundum ilk 4 ay onu kullanıp sonradan normal aptamile geçtik hiç gaz olayı yaşamadık şuan 14 aylik hâlâ aptamil kullaniyoruz
Zoom2015 Gmzeabduygzefe kızım 3,5 aylık şu anda hala onu kullanıyorum çok memnunum sma comforta geçmek istedik istemedi başka mama yemedi
TOSPAMMM17 Gmzeabduygzefe çok memnun kaldım hiç gaz veya kabızlık yaşamadık sonra alerji olunca bırakmak zorunda kaldım ama memnundum
Drkn Zoom2015 topaklanma olmuyordu ama ben Biberonda çay kaşığı ile güzelce karıştırıyordum calkalamiyordum biberonu calkalayinca olusan kabarciklar gaz yapar birde cay kasigi ile deneyin isterseniz denemediyseniz
Zoom2015 Drkn bende çay kaşığıyla karıştırıyorum ama mama miktarı arttıkça parça parça yapıyorum öyle normale döndü yoksa 4-5 ölçek yaptığımda ister istemez kaşıklada karıştırsam hep kaldı biberonu çok tıkadığı oldu