Hep diştendir dedim ama okadar aglmasının ardından azıcık Bi kaka yapınca kabız mı acaba dıyorum 🙁 ya 1 haftadır flan uyku uyumuyoruz resmen ama ozellikle geceleri oluyor. Uykuya zor dalıyor aglıyor cok huzursuz uyyor vs. bugun sabahn 6sında ayaga kalktık aglamasyla. Bı baktm azcık kaka yapmıs. Bide gunde 2 3 defa yapıyor ama hepsi oyle dolu degıl bez az da yaptıgı oluyor. Acaba kabızlık belırtısımı ya. Boyle yasayan varmı aranızda neler yaptınz yardımcı olurmusunuz?