Mrvsmt2502 Kızlar günaydın 🤗 Bebeğimin alt damağında 2 ön dişinin çıkacağı yerlerde çizgi şeklinde beyazlık var ama tam üst kısımda değil 2 milim kadar altt kalıyor. Diş mi çıkartıyor bebeği böyle olan var mıydı ?
Elevka_96 Mrvsmt2502 o diş çizgisi yavaş yavaş yukarı çıkar ama baya sürüyor milim milim gidiyor çünkü bence en az 20 günü var daha fazla bile olabilir diş çıkmaya yakın anlarsınız derinin altında dişi şeffaf görünüyor ve beyazlıyor
ElfCyd Mrvsmt2502 bizimde böyleydi 4 aylıkken fark etmiştim. 7ay26 günlük patladı ilk dişi. inci gibi beyaz ve sağlam gelsin dişleri yavrunuzun inşallah.☺️🤍
Elevka_96 Mrvsmt2502 atak döneminde mi acaba bende bu dönemde sadece hafif kasıntı oluyordu dişini ovuyordum rahatlıyordu.
Mrvsmt2502 Elevka_96 doğması gerekn tarihe göre atak döneminde değil canım 5 ay atağı yeni bitti biraz rahatlamıştı uykularını düzene sokmaya çalışıyordum dün gece 10 15 kere ağlayarak uyandı sabah baktım böyleydi 🥲
Zlm Mrvsmt2502 doğal olarak yok sadece dış kaşıma seylerinin jelli olanlarından dolaba koyuyodum soğuk soğuk eline veriyodum o iyi geliyo biraz ama sürmeli olarak birşey biliyorum
ElfCyd Mrvsmt2502 o süre zarfında uyku problemimiz yoktu. Dişleri çıkmaya başladıktan sonra bizim uyku problemimiz başladı. Kızım da öyle kaç haftadır gece 20 kez kalkıyor. Yorgunluğumu anlatacak kelime bulamıyorum.🥱