Dünden itibaren memeden kestim oğlumu (2 yaş 9 aylık olacak bu arada) dün hiç vermedim meme, gece ağladı , 3 kez uyandı ama bir şekilde annemle geri uyuttuk. Gündüz zaten içmiyordu. Gece emzirirdim. Neyse bugün memelerimde biraz süt dolmuş çok az sertleşmiş , bende elimle hafifletmek için sağdım çok az. Süt nasıl gidecek ? 🤔 yoksa sütümün gitmesi için tablet falanmı içmem gerekiyor ? Nasıl yapacam , nasıl oluyor , memeden kesen anneler yazabilirmi 🙂