Merhaba güzel Anneler 🌸 Benin oglum bir hafta sonra bir Aylik olcak hem emziriyorum hem Mama veriyorum bazen doymuyor sürekli yemek isytr sanirm gazdan veya sancidn ama cogu zaman kusuyr onu gectim burnundanda süt geliyor burnu surekli tikali bu yüzden cok huysuz yatamior Tuzla suyla sürekli burnuna sikyrm temizliyorum burnundan süt gelmesi normalmi dr aradim sektreter normal dedi ayni durumda olanlar varmi tessekür edrm simdiden🌸