Mama vermeye yeni başladım, ilk zamanlar e bebekteki sulardan almıştım fakat bitti. Kendi içtiğimiz satın sudan kaynatıp kenara koyuyorum. 120 cc yapacaksam kenara koyduğum sudan 60 cc yine kaynatıp ılıştırıp 120ye tamamlıyorum. Doğru mu yapıyorum bilmiyorum, kaynatıp soğumasını beklemek çok zaman alıyor. Birde bazen kaşıklada mamayı karıştırsam yada çalkalasamda mamanın toz kısmı kalıyor. Bir sorun olur mu? Şimdiden teşekkür ederim 🌸