Hanimlar bebegim 3 aylik. 2 ay mama ve meme yedi son bir aydir sadece mama ile besleniyor. Dogdugundan beri gazli. 2 aylik kontrolunde ultrasondada gazi oldugu gozuktu. Son gunlerde cok daha fazlalasmis mama icerken bile kivraniyor istahasi azalmis gibi hissediyorum. Bi kac kisi evoliva mamasini kullanip ve memnun kaldiklarini soylediler. Bu mamayi kullananlar memnunmu? Bebeklerin hepsine yariyormu?