Acemi_anne- benimde oğlum 42 günlük bazen bende kendimi yetersiz hissediyorum 4 yaşında bir oğlum daha var çok şükür aralarında kıskançlık olmadı aksine kardeşine çok bağlı. Öyle bir an oluyor ki ne kahvaltı ne yemek dahi yemeye fırsatım olmuyor bisküvi meyve suyu falan geçiştiriyorum ama büyük oğluma yemeğini kahvaltısını bi şekilde hazırlıyorum bazen gerçekten iki çocuk,yemek,çamaşır,bulaşık,temizlik derken hiçbirine yetişemediğim oluyor ozaman da çocuklarıma vakit ayırmayı seçiyorum ev işini bırakıyorum mutfağımı iki gün toplayamadım 1 hafta temizlik yapamadığım oldu eşim sağolsun elinden geldiğince yardımcı oldu. Ufaklık 2 gündür biraz huzursuzdu gaz problemi yüzünden geceleri ağlamalı ve uykusuz geçti hele geçen hafta daha zordu böyle zamanlarda eş desteği çok önemli işten yorgun gelmesine rağmen çocuklarla ilgilenip beni dinlendirir geçen gün hiç uyumadım çok ağlıyordu 4 kere uyandı ilgilendi sonra sabah 6 da kalkıp işe gitti eşinizden yardım isteyin en azından çocuğunuzla yarım saat bile ilgilense o ara yatıp dinlenin ev işi beklesin temizlik yapsanda ev batıyor yapmasan da batıyor kendine de zaman ayır bebeğin uyuduğu zaman uzan yanına sende dinlen senin huzursuzluğun ve mutsuzluğun da bebeğini çok etkiler senin hissettiklerinin hepsi geçiyor ona sen mutlu isen oda mutlu olur biraz da huzursuz olmasının sebebi senin duygusal çöküşün olabilir