Bizim hemşiremiz çok ilgiliydi numarasını verdi hatta gece gündüz yazın bir şey olursa yardımcı olurum diye biraz da onların ilgisine bağlı o sormasa benim de aklıma gelmezdi zaten sormak bu yüzden siz de haklısınız nerden bileceksiniz sorun mutlaka su falan da vermiyoruz çocuklara zaten susuz kalmasınlar