Bir çok sebebi olabilir. Emdikten sonra gazını çıkarıyor mu? Tuvaletini yapabiliyor mu? Eğer herhangi bi sıkıntısı varsa önce onu giderin. Çünkü dünyada tek tapmayı bildiği şey emmek, eğer rahatsızlığı varsa da emmek isteyebilir. Ama tabi onun haricinde midesi çok küçük olduğu için çok çabuk acıkıyor olabilir. Yada seninle bağ kurmaya çalışıyor olabilir. Geçecek merak etmeyin ama çabuk geçmesini ve bebeğinizin sizden huzurlu ayrılmasını istiyorsanıx şuan istediği kadar emzirin. Ne kadar bağ, o kadar güvenli ayrışma demektir.