Bu 4. Ay atağı nekadar sürüyor Allah aşkına aslında atak haftamızı atlatmıştık yada ben öyle sanıyordum uyumuyor uyumuyor uyumuyor.. mışıl mışıl uyuyan bebeğim uyumak bilmiyor arkadaşlar ve daha kötüsü gündüzleri artık benim pilim bitiyor gözümü açamıcak hale geliyorum ilgilenemiyorum diye çok üzülüyorum 😔 ne gün içi ne gece bi hiç uyanmadığı saat gece 3 den sabah 8-9 a kadar ondada her iki saate emmek istiyor. Çevremde bazı kişiler doymuyordur diyor ama doktorumda kesinlikle anne sütüne devam etmem gerektiğini gelişimi hatta (maşallah) önde giden bi bebek olduğunu söylüyor + bide 3. Aydan beri kaka sorunumuz var bazen bi hafta bazen 10 gün yapmıyor ben yaptırtıyorum. Sürekli çığlık atıp kucak istiyor ben memnunum zaten tek çocuk tüm ilgim herşeyim o kendimi zaten saldım ama gündüzleri uyandığı zaman benim ne halim kalıyor ne gücüm kalıyor tek göz açık onu oyalamaya çalışıyorum kendime gelene kadar Buda bende aşırı suçluluk duygusu oluşturmaya başladı 😔😔