Caniscns Merhaba, kızım 7,5 aylıkken üstteki 4 dişi birden çıkarmaya başladı. Şimdi üstteki köpek dişlerden biri patlamak üzere. Bu normal mi ? Çok erken değil mi ?
yuhumgeliy Caniscns 10 aylıkken 8 dişi vardı hala öyle şu an 11 ay 8 günlük. Altta 4 üstte 4 tane var. Normal bence her çocuk farklıdır
Crcs Caniscns 5 bucuk aylıkken başladı şu an 9. Ay bitecek 5 diş gözüküyor. Erken ya da geç çıkışı anne ya da babaninkine benzer oluyormuş. Bi kıstas değil yani. Öyle okumuştum.
Caniscns Crcs baba ve halasının da erken çıkmış dişleri. Ama bu kadar küçükken çok dişleri varmıydı bilinmiyor 🙂
Elflnykt 7,5 aylık 8 dişi var bir ay önce altısı birden teker teker bir haftada çıktı ilk ikisini beş aylıkken çıkarttı😄 tamamen genetik abisi de çok erken çıkartmıştı ☺️
Caniscns Elflnykt sizinki bizimkinden de hızlıymış maşallah Allah sağlık sıhhat versin. Gece uyku uyutmuyor çıkarken
Elflnykt Caniscns aminn tüm bebişlere inşallah 🙏🏻 Sormayın ilk üç ay gaz sancımız da olmadığı için çok güzel uyurdu 4. Ay atakla bi başladı beşinci ayda dişler yaklaşık üç aydır gece uykuları çok kötü durumda Allah bozmasın dört gündür uyuyor geceleri ama oğlumdan biliyorum diş olayı bitene kadar uyku düzenini kafamdan çıkarttım bu arada oğlumun bir yaşındayken 12 dişi vardı😆
Erdemalp Caniscns benim bebegim 9 ay 1 gunluk bugun 8 disimiz var. İlk dislerimiz 5 ay 24 gunlukken patladi. Bende korkmustum erken degilmi falan diye ama doktorada sordum yoo bazi cocuklar erken cikarabilir herhangi bi problem teskil etmez dedi
minikkusuuummm- Caniscns benim kızımda öyle olmuştu 9. Ayda 7 dişi de vardı agzında. 10 aylıgız arkalardan geliyor. Hep zamanından önce oldu. Cünkü genetik bir şey. bende dişli dogmuşum.. Annesine göre o gec bile kaldı😀
Ysalvatore Caniscns ne güzel benimkide çıkarsa rahatlasak 5. Ayının sonlarından itibaren belirti vsr 6.5 aylık oldu hala çıkmadı çıksada rahatlasak😭
Ysalvatore Caniscns ne güzel benimkide çıkarsa rahatlasak 5. Ayının sonlarından itibaren belirti vsr 6.5 aylık oldu hala çıkmadı çıksada rahatlasak😭
RainOverMe Caniscns 8 aylıkken basladı cıkarmaya,15 gunde 8 dıs patlatmıstı. Normal cok diş. Dıgerdiş için soruyorsanız kuzenım ilk kopek ya da azı dişini çıkarmıs degısıuor bebısten bebıse saglıkla büyüsün🤗🌺🙏🏻