Xiomi marka robot süpürge almıştım ocak ayında sadece 2 ay kullandım ve taşınacağım için temizledim kutusuna koyup kaldırdım taşınma faslında kendi özel aracımız ile sağlam bir şekilde eve getirip kaldırdım o ara uzun bir süreli annemde kalmaya gittiğim için süpürgeyi kurmadım gelince kurdum süpürge sürekli çalışıyordu fakat asla durmuyordu şarjı bitene kadar çalışıp şarjı bitince öyle kapanıyordu bende garantiye gönderdim 1 ay sonra yapılamadığını para iadesi yapacaklarını veya bana çek verip o çeki kendi mağazalarında kullanmam gerektiğini söylediler bende ben süpürgeyi aldığımdaki fiyatı ile şu an ki fiyatlar arasında dağlar kadar fark var siz bunu temin etmek zorundasınız dedim Türkiye nin hiç bir yerindeki mağazamızda bu ürün kalmadı dediler size para iadesi yapalım yada üst model alın aradaki fark 5 bin TL dediler daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu tüketici hakları bu gibi durumlarda ne öneride bulunuyor çünkü ben süpürgem geri istiyorum elim ayağım olmuştu benim