salakmisincemilee Kızım 9 ay 11 günlük 7.aydan beri emekliyor yaklaşık 1 buçuk aydır da sıralıyor bugünlerde dizlerinin üzerine gelip kendini yukarı atmaya çalışıyor bi dizinden destek alıp kalkmaya çalışıyor şu an bunu yapmaya çalıştığı için uyumuyor 😥😥😥
Nurtalib salakmisincemilee tam 12 aylikken yapıyordu dediğiniz gibi yerden tutunup kalkıyordu sonra 2 3 adim atip düşüyordu 13 aylikken tam anlamiyla yürümeye basladi yurumesi yakindir o yuzden yapiyor
erva_21 Merhaba benim kızım da 11 aylık olacak ama yaklaşık 1 aydır dizlerinin üstüne oturup birşeylere tutunup kalkmaya çalışıyor sanırım ayağa kalkma çabaları
salakmisincemilee erva_21 bizim ki tutunmadan kalkmaya çalışıyor dizinin üzerine gelip kendini yukarı kaldırıyor
salakmisincemilee ftsdmrhn bizim ki 7.ayın içinde tutunup kalkıyordu şimdi tutunmadan kalkmaya çalışıyor
salakmisincemilee Nurtalib ellerini bırakıp dengede kalmaya çalışıyor falan bakalım ne zaman yürpyecek😊
Mihrimahim16 Benim kızımda sıralıyor tutup kalkıyor dizlerinin üzerinde duruyor 20 sn kadar da tay tay duruyor 11,5 aylık ne zaman yürür bilmem…
salakmisincemilee Mihrimahim16 maşallah canım sağlıklı olsunlar da bu denemelerde sürekli düşüyor falan o biraz sıkıntı oluyor