Elifki Merhabalar sevgili Anneler benim kızım 5. Aya girecek, yemekleri malum yanındayken yiğebiliyorum. Bu ay doktor kontrolüne gitmedik henüz, ne yesem iştahlı bakıyor ağızını şapırtatıyor devamlı🥲 sizce deneme tadımları yaptırsam problem olur mu?
Tomvejery Elifki büyük oglumda 5 aylıkken kücük oglumda 7 aylıkken basladım ikiside güzel yemek yiyor Sükür ama büyük oglum mama içtigi için doktor baslattı 5.ayda kücük oglum emdigi için gec basladım kendim sütüm yetiyordu
Livamom Elifki merhaba biz doktor tavsiyesi ile 5. Ayda tadımlara başladık 3 gün kuralı ile önce sebzeler yoğurt sonra meyveler olarak emzirme + tadım olarak ilerledik ☺️
Mcnkarsel Elifki şu an 6 aylık olmak üzere bebeğim. 5,5 aylıkken başladık. Çok yükseliyodu yediklerimize 😅
Deletedmom_112 Elifki ağız şapırdatmasının sebebi seni taklit ettiği için annesi 😊 biz tadimlara 5 buçuk aylık iken başladık erken başlamamızın sebebi zaten kızım 4,5 aylık oluncaya kadar meme+mama şeklinde devam etti, 4,5 dan 5,5 kadar da sadece mama kullandık.
Elifki Teşekkür ederim, doktorlar randevumuz ayın ortasında oluyor genelde bende gözlemleyerek başlamayı düşünüyorum.. Dişiyle alakalı problem yaşıyor musunuz?
Mcnkarsel Elifki diş huysuzluğunu soruyosanız. O huysuzluk var malesef. Ama ek gıda sürecini etkilemedi bizde.