Zgrzn Mama balık gibi kokuyor bu normal mi Ve nerede muhafaza etmem gerekiyor markette dışarıdaduruyor ama havalarda sıcak bilgi verir misiniz kızlar 3 günlük bebeğim daha ilk, herşey de bir sorun arar oldum
Bircaykoyicelim Zgrzn Mama balık gibi kokuyor bu normal mi Hip organik mamayla ilgili böyle çok Post okudum. Bende kullanıyorum hiç böyle bı koku almadım. Tadı da gayet güzel. Serin ve karanlık ortamda muhafaza ediyorum ben. Bide mamayı açtıktan sonra güzel kapatmanız gerek hava girmesin içinde.
Kartaaneesiii Zgrzn bende hipp kullanıyorum 2 ay 10 gündür dolapta muhafaza ediyorum içim rahat olsun diye. Ama kokusu cidden kötü
Mercimekkk Bebeğim 9 aylık ilk günden beri kullanıyorum çok memnunum ben güneş görmeyen ve çok sıcak olamayan bir ortamda bulunduruyorum. Güle güle büyütün bebeğinizi 🌸