birpapatyaannesi Yildiz52 henüz 3.5 ayligiz kızımı doyurdum gazını çıkarıyorum çıkmadığı için 1 saattir uyuyamadım erken doğdu 1 ay gaz sorunumuz devam o yuzden 🌼
muhendisanne1 Yildiz52 bu saat oldu sabah ezanı olundu ben hala ev turluyorum uyku tutmuyor yaklaşık 1 aydır uyuyamıyorum
Prensprensesannesiiii Yildiz52 geçmiş olsun kuzum bende evi temizlemekten uyuyamadım sabah iş var malum
Birrannebirbebekk Yildiz52 yatarsm kapıyı duymayabikirim 🤣 yeni uyudugumda çok aktif olamıyorum kapı olayına