Nurella32 Merhaba. Bende omron kompresörlü var nexus da arabada yolda falan kablosuz diye kullanmaya aldım. Omronun buharı ciğere itiş gücü bence çok çok daha iyi. Tedaviye daha iyi sonuç veriyor diye düşünüyorum hem de uzun ömürlü. Nexus da arabada falan hiç kullanmamaktansa diye kullanıyorum oğluma ama ben omrondan yanayım. Benim oğlum 4,5 yaşında 1,5 yıldır kullanıyorum omronu alışık sesten hiç rahatsız olmaz ve hızlı bitiriyor zaten serum fiz de olsa ilaçlı da olsa daha hızlı bitiriyor omron. Uzun ömürlü olsun diyorsanız omron dan şaşmayın 👍🏻