İyi geceler hanımlar, kızım 1 yaşında, doktorumuza danıştım, araştırdım ve artık gece beslenmesine yani memeye ihtiyacı olmadığı için kesme kararı aldım ancak bir kaç gündür salgından dolayı hasta oldu, tekrar başladık, yeniden kesme çabalarına devam edeceğim, ilk günler uyandığında su verdim, pışpışladım biraz zor oldu tabi araya hastalık girince yine alıştı, sizler bu süreci nasıl atlattınız ?