eflinkoomm Kızlar bebeğim 5ay 20günlük ve gerçekten sütüm bitti denecek kadar az. Bebeğim iki haftadır meme reddi yapıyodu çok az emiyordu doktor tavsiyesiyle mamaya başlamak zorunda kaldım ilk defa mama kullandığım için bebeğim biberon falan almadı kaşıkla ve kalık biberonla vermeyi denedim tam emmeye başlamıştı ki bu sefer de sütüm gelmiyo iki gündür ağlıyordu az geldiğini biliyordum sık emziriyodum mama takviyesi yapıyodum sapmayı denedim ama yok sağdım bi göğüsten 10 cc çıktı diğerinden 20 cc ne yapmalıyım ne yaparsam daha çabuk toparlarım tavsiyesi olan var mı 😣😣😣
2prnses1prens eflinkoomm sağmaya devam et bu arada hep emzir ve bol sıvı al ne kadar göğüs uyarılırsa beyin o kadar süt lazm diye süt üretir
Mavis34 eflinkoomm böl bol yeşillik tahin ceviz hurma tüketmeye çalış hergun sıcak suyla dus alıp duşta masaj yap ve makinayla sağım.yap 2 saatte bir sağım.yap artacaktır
gokcekocyigit07 eflinkoomm düzenli uyu, dengeli beslen, stres yapma, rezene çayı, süt artırıcı çaylar tüket, süte etki edecek soğan, kırmızı et, sebze gibi güzel besinler tüket, bol su iç, sık sık emzir pes etme geri gelir arkadaşım 🥰
eflinkoomm 2prnses1prens emziriyodum ta ki bu akşama kadar artık ağzına süt yeterli gelmediği için asla almıyo memeyi bende sağıyorum bakalım 😞
2prnses1prens eflinkoomm ozaman emziriyormuş gibi düzenli sağ canm ve hep teklif et memeyi mutlaka birde bir yerde gördüm bebeğin tükürüğü süt bezlerni harekete geçirirmiş daha çok süt üretimi olurmuş dağım yaparken sağmadan önce emzirmeyi dene istersen
Lanadelzey Nurse harveys mom diye bı şurup var ne zaman sütüm azalsa kullanıyorum ve hemen toparlıyo istersen bı dene ☺️