Hayırlı geceler herkese. Oğlum her gün mutlaka çikolata yiyor her çocuk gibi bende zararlı olduğunu biliyorum şuan aklıma geldi doğal cikolata yapan varmı evde araştırdım aslında daha sağlıklı en azından içinde ne olduğunu biliriz şeker falan da olmuyormus ne dersiniz daha mantıklı dimi?