Yaklaşık 7 ay önce tırnak batığı ameliyatı oldum. Olmadan önce arastirmistim en iyi yöntem çekim sonrası o yerin lazer ile yakılması benim şükür tüm tırnak çekilmedi sadece köşeden batan kısım alınıp dikildi özellikle doktoruma lazer ile yaksaniz dah aiyi olmaz mı dememe ragmen biz öyle işlem yapmıyoruz dedi sonuç 4 ay bile geçmeden yine batık tekrarladı yaklaşık 3 aydır acı içindeyim hala. Bu kez kalıci çözüm bulmadan gitmek istemiyorum sonuçta tırnak bu kökten ne kadar çeksen uzadıkça yine aynı olacak her 3 ay da bir 1000 TL ye yakın para vermek onu da geçtim ameliyat sonrası günlerce o acıyla gezmek zorunda değilim. Sizden ricam Bursada bildiğiniz şu doktor çok iyi diceginiz var mı tel yöntemi filan düşünmüyorum lazer ile yakan bir yer istiyorum bu şekil yapan yaşayan varsa Allah rızası için yardımcı olun 🙏🙏 uzun oldu umarım okuyaniniz olur 🥺