Lütfen yardım edin ne yapacağımı şaşırdım oğlum iki yaşında tuvalet eğitimini bir aydir veriyorum nerdeyse ufak tefek sorunlar vardı ama böylesi olmadı 4 gündür kakasını yapmıyor ağlıyor sürekli hastaneye gittik lavman yapıldı ama ona rağmen hala yapamıyor sancısı oluyor ne yapabilirim bütün önerilere açığım