turisinannesi Arkadaşlar bulasik makinesi alacağım bosch marka istiyorum.alip kullandığınız memnun kaldığınız tavsiyeleri istiyorum seri olarak hangisi iyi fark varmi gibi.
denizkizi_ turisinannesi benim beyaz eşyalarımın hepsi Bosch ve çok memnunum bulaşık makinem seri 4 gayet güzel
yareninannesiiii turisinannesi Bosch var bende 2 yıllık basından beri güzel temizlemiyor filtre falan temizlerim sürekli tuzunu eksik etmem Beko alsaydım keşke annemindi 6 yıllık falan gıcır gıcır yıkıyor hala
turisinannesi Evet bende o seriyi iyi diye duymuştum üst serilerin tek farki teknolojik olarak daha avantajlı sanirim
turisinannesi yareninannesiiii bilemedim şimdi en iyi bosch diyorlar genel olarak ama hangi seri sizin
Msr-tancredi turisinannesi valla benimki hiç iyi değil önden iyice kirini almam lazım en iyi tableti kullanıyorum zar zor temiz çıkıyo