Kızlar bebeğim ek gıdaya başladı doktorumuz artık ilikli kemik suyu kat dedi yemeklerine çorbalarına dedi fakat daha önce hiç yapmadım kasaptan kuzu kemiği alacağım yarın bu arada düdüklüm yok normal tencere de yapacağım sanırım ilk önce kuzu kemiği yıkıyoruz sonra sirkeli suda 1,2 saat bekletiyor muyuz? Bu arada elma sirkesi olur mu? Sonra ocağa alıp kaynayınca üstünde ki köpükleri alıyoruz köpükler azalınca altını en kısığa getirip kapağını kapatıyor muyuz? Ve kaç saat kaynayacak ☺️ Araştırdığım bilgiler bunlar doğru mu yanlışım var mı 💘