Byz2019 bizde altı aydır hava kullanıyoruz uyanık ise havada uyumuyor ama uyanıkken taktirmafigi için ben sin çare uyurken takmaya başladım bide eğer Küçükse bebeğiniz ilk zamanlar bize ventolin yarısı şırınga ile de 2ml izatonik şu kullanilmali denildi cortair kullandık onu hep bütün kullandık yine bir başka doktor tam ventolin kullandirirken bir başka doktora denk geldiysek acilde oda dedi ki sadece yarısını kullanın yeter