Merhaba
4,5 aylık bebeğim sadece uyurken biberonla besleniyor. Uyanıkken hiç birşekilde yemiyor biberonu emmiyor sürekli öğürüyor. Çok iştahsız
Ne yapacağımı şaşırdım. Uyku saati de herzaman denk getiremiyorum. Böyle bir durum başına gelen oldu mu neler yapabilirim