Berus Merhaba kizlar oğlum 20 aylık. Ama ebat olarak 3 yaşında gibiyiz. 13 bucuk kilo 89 cm. Asıl kafama takılan ayakları 25 dar geliyor 26 ya gectik. Internetten baktım ayak numarası 4 yas yazıyor. Tamam her çocuğun gelisimi farklıdır ama bizimki hızlı gelişiyor bu normal mi
Yamanikomm Berus bilmem bana normal geldi gayet benim beneğim 18 ayşık 12.5 kilo 23 giyiyor bi anormallik göremedim ben
Minikmucizem_10 Berus kizim 27 aylik oda 24 numara giyiyor hatta dar gelmeye basladi.25 giyecek gibi.
BuzluKahve Berus Kızımın ilk adım ayakkabısı 23 numaraydı ki 9 aylık olmadan yürüdü. Ondan sonra her 5-6 ayda bir ayak numarası büyüdü resmen😂 8-9 yaş civarında durdu çok şükür. Şimdi 11 yaşında 38 giyiyor.
Elf123 BuzluKahve BuzluKahve kızım 9 yaşında 34 numara giyiyor diğeri yedi buçuk yaşında 33 numara ben 35-36 arası 😂
Kahveseveranne Berus yani ben çokta önde bir gelişim göremedim boy ayak büyüklüğü kilo genetiktir aile bireyleriniz nasıl
Tecrubelianne Berus benim oglumda oyle 3 yasinda ama herkes 4 5 yas saniyor boyu yasitlarindan cok uzun bence sorun degildir herlade ama nazar degiyor 😀
Hulyaaa Berus cnm bence gayet normal bebdgin. Gelişimi ilerde değil olması gerektiğini gibi. Benm kız ,11 aylık 13 kg ,81 cm . Bence seninki gayet normal ayakları büyük olacaktır beklki annesi ☺️
Dilanbozkurt Berus canım benim oğlum 19 aylık 15.200 kilosu boyu 89 ayakları 25 ama hiç böyle düşünmedim doktor mu öyle söyledi sana böyle düşündürdü sana
MinikPrensesannesii Berus benim oğlumda öyleydi şuan 4,5 yaşında . 28 numara giyiyo boyu yaşıtlarına göre çok uzun
Blackbird88 Berus benim oğlumda öyle boy kilo baya persentilin de üstünde. Ama bence genetik çünkü anne baba bizde boylu ve iriyiz 😂