Sibel3455 1eylul2selim ilk defa mı verdin canım, bende ara ara arı mamanın kahvaltılık ve gece olan mamasından 1yemek kaşık kadar yapıyorum bu zamana kadar hiç öyle bir şey yaşamadım, 7 aylık olacağız bu arada
Btl711 1eylul2selim bende 6.ayda kolaylik olsun diye almistim sevmedi yemedide zaten cok kusan bir bebisim vardi hepsini kusuyordu.Migdesine fazla gelmistir .Tekrar dene gun icinde kusarsa vermezsin
Sibel3455 Gulaygndz gece uykusu nasıl sizin ben her zman vermiyorum çogunlukla emziriyorum, çünkü 4 - 5 aylık olduğu zman gece beslemesi yapmadım, 10buçukta uyurdu sabah 5te felan uyandırdı emer tekrar uyurdu, her bebek bir olmuyor çünkü
Gulaygndz Sibel3455 hic emmiyoruz sma mama veriyorum ama sanirim oda artik doyurmuyor eskiden 5 saat fazla uyuyan cocuk simdi 3 saatte gece uyanip mama istiyor acaba dedim bu tarz tok tutan bi mamami denesem
Sibel3455 Gulaygndz mama miktarını çoğaltsanız ben hiç mama vermedim o yüzden bilemiyorum canım, dediğim gibi ben çok vermiyorum haftada 1 kere bilemedin 2 kere veriyorum ayrıca mama versemde yinede emzirip yatırıyorum 💮