Merhaba arkadaşlar 5 ay 3 günlük bebegim var 4 ayımızda covit olduk malesef bebegimde oldu kilo kaybedince doktorumuz mamayla desteklememiz gerektigini söyledi ve biz mama vermeye başladık ve biberona alıştı şimdi hiç emmek istemiyor sadece mama istiyor bende emmesi için zorluyorum ama yinede istemiyor başına gelen varmı yardımcı olurmusunuz