1 hafta kullandik ama bu sure zarfinda kullanmaya badladigimiz gun hasta da olduk. Ust solunum yolu enfeksiyonu muhtemelen ailecek burnumuz hala akiyor. Ama en hafif kizim gecirdi diyebilirim takviye olarak umca da kullandim ona. Tek sıkıntımız popoda pişik oldu. Sanirim cayina karistirdigim bal etkiledi cunku balı kestim suruba devam ediyorum pisik hafifledi.