2 ay dolunca başladı bizim de hafifti tam anlayamamışım. Bi iki haftadır iyice ciddileşti durum. Şimdi 3.5 aylık.
Temas derneği var gönüllü emzirme danışmanları var. Her şehirde devlet hastanelerinde yüzyüze destek sağlıyorlar. Ben hastaneye gidemiyorum. Biriyle online görüşüyorum bi haftadır gece gündüz ilgileniyor sağolsun. Tavsiyeleri şöyle iki saatte bir emzirip kalanı sağıyorum. Bazen 3-5 ml bazen 10-20 ml çıkıyor. Ten tene temas yapıyoruz. Duşu önerdi hala yapmadık vanda yaşadığımız iÇin soğuktan korkuyorum. Oksitosin masajı var onu uygulamaya başladım. 3 dklardan 7-8 dklara çıkmaya başladı emme. Ama hala hiç emmediği saatlerce ağladığı oluyor kilo da veriyor hissediyorum. Ama deniyorum hala. Süt yapan her şeyi tüketiyorum bu arada. Sütüm bi az bi iyi anlamadım ben de.