Ozlemmay gerek yok diyenlere aldırmayın😂 kullanınca nasıl rahat anlatamam. Sütü döküyorum, mayalayıp bırakıyorum. Sabah da dolaba koyuyorum.
Sar sarmala yok, fırında yapmak için fırın ısıtma falan yok, bulaşık yok, ısı ayarlamayla uğraşmak yok, ekşi mi olacak cıvık mı olacak diye endişelenmek yok. Arzum kullanıyorum ben.